Известие

Collapse
No announcement yet.

175 mA утечка от акумулатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 175 mA утечка от акумулатора

    След като преседя 10 дни акумулатора който е на един месец каталяса. Утечката е 175 мА. Моля, подскажете нещо ако някой се е белосвал с такъв проблем.
    И още, препоръчайте ЕЛ сервиз във Варна.

    Благодаря предварително.


    ___________________________
    Alfa Romeo 156 2.0 ts .05.99г.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

  • #2
    Нема ли гаранация акумолатора бре
    Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


    EX`146 2.0 TD
    EX`146 2.0 16v TS

    Comment


    • #3
      на мен веднъж за два дни ми се изсипа акумолатора бях забравил включена принудително лампата на поафона. и от там
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        на мен па сички консуматори ми гаснат след 30 мин влючено невключено ако е изгасена колата
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от търтей
          на мен па сички консуматори ми гаснат след 30 мин влючено невключено ако е изгасена колата
          ми то и аз така мисля и касетофана сам изгасва ама на акумолатора му спря тока. След това го заредих и нямам никакви проблеми.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Колега,
            ако акумулатора ти е не е бил зареден нацяло и е малко амперчасове е нормално при тази утечка за това време да каталяса нацяло. Като се има в предвид и студеното време става напълно вероятно.
            Необходимо е при каране само при градски условия да се комбинира с дозареждане или със зарядно или с извънградско.
            п.п.Колко амперчаса ти е акумулатора?
            Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
            Citroen BX-19GT, 85
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

            Comment


            • #7
              кажи най-добре какъв ти е акумулатора за да не гадаем какъв е проблема
              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
              Lancia Ypsilon '02

              Comment


              • #8
                Със 175 мА утечка според мен няма значение какъв е акумулаторът, това е консумацията почти на един плафон. Утечката не трябва да е повече от 20-30, айде да речем 50 мА. Това знам от времената, когато си търсих утечка на Рено 19. Тогава зимно време петък вечерта я оставям, понеделник нема палене, завърти 2-3 пъти и дотам Изтърбуших всички плафони, сд-та, лампи, накрая се оказа, че бутонът, който пали плафона в багажника дава проблема, като при това плафонът си е загасен, но явно самият бутон окъсяваше някъде...

                На Алфата не съм мерил утечка, може и да греша, но силно ще се учудя, ако 175 мА е нормално.
                156 2.4JTD '99 - продадена
                Nissan Murano '05 - не знам дали някога пак ще се кача на кола

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от търтей
                  на мен па сички консуматори ми гаснат след 30 мин влючено невключено ако е изгасена колата
                  ТИ си гъзе заради това е така при тебе
                  Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


                  EX`146 2.0 TD
                  EX`146 2.0 16v TS

                  Comment


                  • #10
                    Колега,ако имаш мултицет отваряй панела на предпазителите и ги почвай наред с уреда там където има консумация ще ти покаже,но преди това се увери,че всички консуматори на ток са изключени така ще разбереш от къде ти дърпа ток.Ако нещо ти е неясно питай с квото мога ще ти помогна
                    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей
                      на мен па сички консуматори ми гаснат след 30 мин влючено невключено ако е изгасена колата
                      Това при моделите след 2001 ли?Щото и на мен ми гаснеше радиото след 30 мин, ама един поафон ми разказа играта на батерията.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Най-напред благодаря на всички. Това се казва форум за истински фенове. С италианката съм от 4 месеца и затова досега само чета форума без да се обаждам.
                        Историята има малко тъп край, но се надявам да е от полза и на други.
                        CD плеара беше свързан така, че да работи и при изваден контактен ключ. При това обче дори и в режим на готовност плеара е под напрежение и консумацията му е приблизително 150 mA. Отидох при едни момчета които работят в махалата и те започнаха направо от CD-то. След като го свързаха през контактния ключ всичко си дойде на място:-утечката е 25-30mA.
                        Акумолатора е BOSCH S5 63 Ah 610 A пусков ток.
                        CD-то е ALPINE CDE-9871R - казаха, че е свързан неправилно.
                        Накрая един въпрос:
                        Има ли вариант на свързване на CD и положение на КК различно от контакт при което CD да работи, а след като се извади КК да остава захранване само за паметта на CD?
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ksf
                          Най-напред благодаря на всички. Това се казва форум за истински фенове. С италианката съм от 4 месеца и затова досега само чета форума без да се обаждам.
                          Историята има малко тъп край, но се надявам да е от полза и на други.
                          CD плеара беше свързан така, че да работи и при изваден контактен ключ. При това обче дори и в режим на готовност плеара е под напрежение и консумацията му е приблизително 150 mA. Отидох при едни момчета които работят в махалата и те започнаха направо от CD-то. След като го свързаха през контактния ключ всичко си дойде на място:-утечката е 25-30mA.
                          Акумолатора е BOSCH S5 63 Ah 610 A пусков ток.
                          CD-то е ALPINE CDE-9871R - казаха, че е свързан неправилно.
                          Накрая един въпрос:
                          Има ли вариант на свързване на CD и положение на КК различно от контакт при което CD да работи, а след като се извади КК да остава захранване само за паметта на CD?
                          Оригинално касетофоните си работят и при изваден ключ само че ъгасват след 30 мин, и при мен е така и със ЦД
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            При мен работеше нон стоп. По принцип на повечето автомобили има положение на КК различно от контакт при което CD работи.
                            Незнам дали първото положение, което е като едно леко едвам забележимо щтракване не е това което имам предвид. След него следва положението контакт, което е с много ясно щтракване.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                            Comment


                            • #15
                              Много е консумацията за СД-то, не трябва да е толкова. Имай предвид, че в момента, в който почнеш да мериш, сд-то се включва и за няколко секунди раздвижва механиката, тогава консумацията е голяма. Но след това и с него общата не трябва да е по-голяма от 50 мА. Аз винаги съм си връзвал СД-тата да работят и при изгасена кола, иначе просто няма идея, винаги се случва да чакаш някой път в изгасена кола.
                              156 2.4JTD '99 - продадена
                              Nissan Murano '05 - не знам дали някога пак ще се кача на кола

                              Comment

                              Working...
                              X